»Za Pipistrel to pomeni nabiranje znanja in izkušenj, potrebnih za naš naslednji projekt, ki ga razvijamo, to je 19-sedežno potniško letalo na pogon z vodikovimi gorivnimi celicami, ki bo sposobno skoraj neslišno preleteti razdaljo do 1000 kilometrov v dveh urah brez kakršnih koli emisij.«
»Dejstvo, da nam je kot prvemu na svetu junija uspelo certificirati električno letalo, potrjuje, da smo vodilni v razvoju električnih pogonov in dejanski pionir uporabnega brezogljičnega letalstva tudi v komercialne namene ter za prevoz potnikov.«
»Če bo Slovenska vojska po testiranju ugotovila, da so naša letala dobra in uporabna tudi v specifičnih vremenskih razmerah, kot jih ima Slovenija, pa bodo v Pipistrelu zadovoljni, če bodo lahko nekaj prispevala k slovenski varnosti tudi s svojimi letali.«
»Pod mojim več kot 30-letnim vodstvom je Pipistrelova ekipa dosegla edinstven vodilni položaj na področju osebnega, cenovno dostopnega, do okolja prijaznega in električnega letalstva. Trend in temelji za prihodnje projekte so jasno postavljeni.«
»V tej kombinaciji električna energija ne prihaja več iz težkih baterij, ki jih letalo vozi s seboj, ampak se proizvaja med letom v gorivnih celicah iz kisika, ki ga črpa iz ozračja, ter lahkega vodika, ki ga letalo pelje s seboj.«
»To so lahko e-goriva, ki se proizvajajo z uporabo ogljikovega dioksida ali ogljikovega monoksida skupaj z vodikom, lahko je to vodik, lahko so to nekatere tehnologije, ki so še vedno samo v laboratorijski fazi.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju